Preskoči na glavni sadržaj

RIJEŠILA SE RAKA - NJEZINA ISPOVIJEST MOGLA BI VAM SPASITI ŽIVOT

resila se raka prirodnim putem


Znanstvenica je oboljela od raka dojke. U očaju, nakon što se rak po peti puta povratio, zamolila je doktora da joj okonča život. Tada je ugledala svoje dijete kako plače i odlučila se na borbu, i pobijedila!

Prije 20 godina znanstvenica Jane Plant ograničila je unos mliječnih proizvoda i spasila se od sigurne smrti. Jane je 1987. godine dijagnosticiran rak dojke. Ova znanstvenica vjeruje da je taj rak povezan s unosom hrane životinjskog porijekla.


"Prvi put rak mi je dijagnosticiran kad sam imala 42 godine. Mislila sam da sam ga pobijedila, ali 5 godina kasnije, vratio se. Borila sam se, ali kad se vratio peti put, pitala sam doktora da okonča moj život. Nisam vidjela način kako da ga pobijedim. Dok sam plakala čula sam kako moj šestogodišnji sin u drugoj sobi plače za mnom. Tada sam znala da sebi ne mogu dopustiti ni da pomislim da ga napustim", kazala je Jane, piše Telegraph.

Iskoristila je svoja znanja i krenula u borbu protiv opake bolesti. Obzirom da je puno godina provela radeći u Kini, primjetila je kako Kineskinje imaju jako nisku stopu raka dojke (jedna od 100.000 žena ima rak), dok na Zapadu čak jedna od 10 žena ima tu strašnu dijagnozu. Međutim, Kineskinje koje su preselile na Zapad, često su obolijevale od raka.

Skupa sa svojim suprugom došla je do zaključka kako je sve sigurno povezano s ishranom. Kako su shvatili da Kinezi gotovo ni ne jedu mliječne proizvode, odlučila je izbaciti te iste iz svoje prehrane.

Izbacila je iz svojih prehrambenih navika i životinjske proteine, meso, ribu i jaja, kao i mliječne proizvode.

U roku od šest sedmica kvrga na vratu je nestala. U roku od godinu dana ona je bila u remisiji i živi bez raka već 19 godina.

Savjet ove žene je jesti što više voća i povrća, a što manje crvenog mesa, šećera, soli i masnoća.

U knjizi koju je objavila savjetuje jesti orgasku hranu, a radikalne mjere se odnose na izbacivanje mliječnih proizvoda (sira, mlijeka,maslaca, jogurta).

Isključiti potpuno:

Mlijeko
Tvrdi i svježi sir
Jogurt
Mladi sir, vrhnje
Maslac
Mliječni sladoled i čokoladu
Rafinirana ulja
Bijeli kruh, brašno, tjesteninu, rižu
Namirnice koje sadrže konzervanse, umjetne boje i arome
Izbačene namirnice zamijenite sa:

- Bademi, soja, kokos, zobeno ili rižino mlijeko

- Tofu ili skuta

- Sojin ili kokosov jogurt

- Namazi od soje ili orašastih plodova

- Sladoled od soje ili kokosa


- Tamna čokolada

- Ekstra djevičansko maslinovo ulje

- Tjestenina, brašno i kruh od cjelovitih žitarica

Ograničite unos:

- Svježe meso

- Ribe i školjke

- Jaja

- Sol (upotrebljavajte morsku), prašak za pecivo

- Kafa

Jedite mnogo

Neprerađeni ugljikohidrati, rezanci, tjestenina, riža i kruh
Orašasti plodovi
Bilje i začini poput peršina, bosiljka, cimeta i kurkume
Voće i domaći sokovi
Obična voda i čaj

Popularni postovi s ovog bloga

PRIRODNI LIJEKOVI PROTIV BRONHITISA

Bronhitis može biti akutni ili hronični . Akutni bronhitis obično uzrokovan infekcijom respiratornog trakta ili zbog hladnoće . Hronični bronhitis je uzrokovan stalnim iritacijama bronhijalni tubula uglavnom zbog pušenja . Za akutni bronhitis stanje se poboljšava u roku od nekoliko dana , ali kašalj se može nastaviti nedeljama . Hronični bronhitis međutim zahtijeva medicinsku pomoć . Postoje mnogi prirodni  lijekovi za liječenje bronhitisa i za ublažavanje simptoma .

PRIRODNI LIJEKOVI PROTIV KASLJA I PREHLADE KOD BEBA I DJECE

Svake godine stotine dojenčadi i male djece pate od prehlade i kašlja, uglavnom zbog slabog imunološkog sustava. Naime, u prvoj godini života, većina beba će imati  i do sedam prehlada.

Bamija odlično liječi sve oblike želučanih oboljenja, osobito Helicobacter pylori

Što je ovo? Hm, izgleda kao paprika, a nije paprika. Što se s tim radi? Peče, kuha, dinsta? Jesu li bolje veće ili manje? Zelene, bijele ili crvene? Kakve su ove malo šire? Za punjenje? Ma kakvo punjenje u tu malu rupicu…
Ovo su neka od uobičajenih pitanja neupućenog kupca koji  na tržnicama ima priliku upoznati s bamijom. Bamija (Hibiscus esculentus L.) ili okra je povrtna kultura poznata već pet tisuća godina. Otkako je iz svoje domovine Afrike donesena na europsko tlo najviše se udomaćila u bliskoistočnim zemljama. Kako su bamiju i turski osvajači tretirali kao ukusnu hranu i koristan lijek (osobito afrodizijak), u svojim ratnim pohodima raširili su je i po Balkanskom poluotoku.
Tradicija uzgoja i konzumiranja bamije najbolje se primila u susjednoj BiH, pa stoga i nije čudo što je jedini ozbiljni proizvođač bamije i njenih nusprodukata na našem tržištu upravo Bosanac. Zove se Pero Perija.
- Ja sam vam rođen i odrastao u Brčkom, a u mojoj avliji (ulici) lijevo od moje kuće živjeli …